L
Fejl i styrboks
Hej. jeg har fået en fejl i syrenheden. der en løs forbindelse i det 5 polet stik. som skal sættes ind i maskine. 3 af ledningerne er knækket af i lodningen. mit problem er, at jeg ikke kan finde ud af hvad for nogle farver det skal sidde hvor. kan i hjælpe? kan se den er lidt over 1 år gamel.
MVH
Martin Lund Nielsen
MVH
Martin Lund Nielsen
0
0
Anmeld bedømmelse