Til sidens indhold

Hvad gør jeg, hvis udstyret ikke virker eller går i stykker?

Da vores produkter altid er fabriksnye, og da vi udelukkende køber som autoriseret forhandler fra officielle distributører, er dit udstyr dækket af forskellige garantiordninger.

Kontakt venligst vores kundeservice pr. telefon eller e-mail (se kontaktoplysninger nederst på siden), så informerer vi dig om den rette fremgangsmåde for returnering.

Varer, der for nylig er købt hos Thomann (normalt inden for 30 dage) og som stadig er på lager, bliver som regel ombyttet med det samme, så du hurtigt kan komme videre med dit udstyr.

Varer, der er udsolgt eller specialfremstillet, bliver som regel repareret inden for kort tid på et af vores seks serviceværksteder.

Når du sender en vare retur, bedes du altid vedlægge et brev med dit kundenummer og fakturanummer (gerne en kopi af fakturaen, hvis du har mulighed for det) samt en kort beskrivelse af fejlen.

Sådan kontakter du os