t
Fuldstændig som dengang
Min første baslærer havde en 1963 Precision Sunburst. Det var den fedeste bas jeg nogensinde har spillet på, og jeg har været på jagt efter den følelse lige siden - mere end 40 år! Nu er det lykkedes. Min spritnye AW II 60 giver mig fuldstændig samme følelse som dengang. Den lyder som en drøm, halsen er perfekt og alt spiller bare. Jeg kan ikke anbefale den nok. Happy days…! :)
1
0
Anmeld bedømmelse