PG
Super god forstærker
Super god forstærker, fed lyd og let at bære. Godt for ryggen, godt for ørerne og godt for pengepungen, da kvaliteten er langtidsholdbar. Virker fint både med og uden pedaler. Rigtig god Reverb, rigtig god Sustain og alligevel enkel betjening. Der er sikkert mange gode forstærkere, men denne er helt sikkert blandt de bedste.
0
0
Anmeld bedømmelse