Med vores cookies ønsker vi at tilbyde dig den bedst mulige shoppingoplevelse med alt, hvad der hører til. Dette inkluderer for eksempel passende tilbud, personlige annoncer og gemte præferencer. Hvis du er okay med dette, skal du blot acceptere brugen af cookies til præferencer, statistik og markedsføring ved at klikke på "I orden!" (vis alle). Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage via cookie-indstillingerne (her)
Du skal være logget på, for at kunne vurdere et produkt.
BemærkVi tillader kun vores kunder, at afgive en vurdering af det udstyr de har købt hos os. Vi modtager ikke anmeldelser eller vurderinger af produkter fra tredje kilde.
Efter login finder du også i kundencenter under "vurderinger af produkt" alle artikler, som du kan afgive en vurdering af.
Dieses Teil ermöglicht es einem sich ein Mikrofonstativ zu sparen. Ich verwende diesen Boom-Arm fürs Hihat-Mikrofon.
Ich wollte ohnehin kein zusätzliches Mikrofonstativ kaufen und damit ist mir dies gelungen. Bei mir gibt es auf dem Boden links vom Snare-Ständer schon folgende Teile: die Trittplatte für den linken Fuß von der Doppelfußmaschine, einen zweibeinigen Hihat-Ständer, ein Mikrofonstativ für das Resonanzfell und ein Mikrofonstativ für das Schlagfell. Daher hilft mir dieses Teil definitiv, Platz und Hardware-Teile auf dem Boden zu sparen.
J'ai une batterie double grosse caisse et un rack qui va avec.
Et forcément, des pieds de micros ça et là.
Montée sur mon rack, cette "perche-micro" me sert pour le micro de ma caisse claire.
Aucune interférence ou bruit parasite sur le micro lorsque je joue.
Rien ! Nada ! Comme on dit, il faut le voir (mais surtout l'entendre) pour le croire.
Merci Gibraltar pour cette évidence !
Et merci Oncle Thomann pour la livraison rapide !
Peut être utilisé sur des pieds de cymbales ou charley classiques grâce à sa pince.
I use the Gibraltar SC-BAMML Boom Arm Mic Mount together with the t.bone EM 800 Stereo Set (recently reviewed) to record both hi-hats and ride cymbals. they are easily placed on the drum rack or a cymbal stand and nothing, even bumping into them, will make them move. This is what I look for in studio tools: quality and stability
De eerste eis die we stelden was dat we rond het drumstel geen bos aan statieven wilden zetten. Eerst probeerden we goosenecks en lichtere clamp-on statiefjes om onze Avantone microfoons om het drumstel te monteren, maar door vibraties bleven de microfoons niet op hun plaats zitten. Deze optie is absoluut de juiste keuze: eenmaal juist gepositioneerd blijft alles mooi op z'n plaats.