N
Glem prisen hvis du ikke tror på billige basser.
Jeg har overvejende spillet på båndløs, men dette er min første 5'er. Den er elegant at se på uden bånd, og den er lige så elegant at spille på. Efter et lille twist på trussen var halsen lige som en pil, lav action og eminent spilbarhed. Gribebrættet - af valnøddetræ - sugede Ballistol i sig. Jeg skiftede hurtigt til flats (La Bella Chrome XL), da sliddet på gribebrættet ikke så er så voldsomt. Lyden blev ikke ringere - pickupperne er behagelige med et fint mellemområde især. Det helt dybe har B-strengen ansvaret for :-)
Man kan vælge mellem aktiv og passiv, som aktiv er den lidt mere sprød i diskanten. Jeg foretrækker passiv..
Dejligt instrument.
Man kan vælge mellem aktiv og passiv, som aktiv er den lidt mere sprød i diskanten. Jeg foretrækker passiv..
Dejligt instrument.
0
0
Anmeld bedømmelse
AP
Helt okay bas til få penge
Hvis du søger en 5-strenget båndløs bas til 1300, så skal du gå med HB, de ved hvordan man laver gode, billige guitarer og basser :-)
0
0
Anmeld bedømmelse