N
kedelig streng
Er anmeldt af Martin som fantastiske, men der er næsten ingen lyd i dem. De er tyndere end de klassiske Martin strenge og det kan være rart, men lyden er langt fra tilfredsstillende. De knækker også meget let under montering, men heldigvis er Thomann sin garanti bevidst og har sendt et helt nyt sæt uden beregning eller brok. Det var rart.
0
0
Anmeld bedømmelse