S
Lyder godt
Så fik jeg min første didgeridoo!
Havde øvet mig lidt tidligere på et par gamle paprør fra køkkenruller, men det er jo lige som ikke det samme... ;-)
Jeg har lige fået den og kun prøvet at trutte lidt i den.
Men den føles rigtig godt, er let at blæse i og få lyd ud af for den "gamle" trompetist.
Så nu skal jeg til at øve mig i hvordan sådan et dyr skal håndteres.
Jeres lydeksempler har været guld værd for mig i forhold til at vælge rigtigt - da den rette klang og lyd har meget stor betydning for mig, når jeg skal vælge instrumenter.
Den ser også godt ud med sin Australske prik dekorering, lige som jeg godt kan lide dens lethed og upåvirkelighed af fugt - prisen er også et stort plus for mig.
Havde øvet mig lidt tidligere på et par gamle paprør fra køkkenruller, men det er jo lige som ikke det samme... ;-)
Jeg har lige fået den og kun prøvet at trutte lidt i den.
Men den føles rigtig godt, er let at blæse i og få lyd ud af for den "gamle" trompetist.
Så nu skal jeg til at øve mig i hvordan sådan et dyr skal håndteres.
Jeres lydeksempler har været guld værd for mig i forhold til at vælge rigtigt - da den rette klang og lyd har meget stor betydning for mig, når jeg skal vælge instrumenter.
Den ser også godt ud med sin Australske prik dekorering, lige som jeg godt kan lide dens lethed og upåvirkelighed af fugt - prisen er også et stort plus for mig.
0
0
Anmeld bedømmelse