AH
Passer bedst til lange rygge.
Det er en lidt stor taske, men god hvis man kun skal bruge skulderremmene. Når jeg bruger den som rygsæk, er selvetasken for lang, så den er næsten umulig at gå med (jeg er 170cm høj). God plads til et stort Hoyer horn, plads til dæmper og 2 mundstykker. I yderrummer et der plads til nodemappe og nodestativ. God beskyttelse af hornet.
0
0
Anmeld bedømmelse