M
Super godt begynder-klaver
I al sin enkelthed, kan jeg ikke være mere tilfreds med mit DP-33 B. Det er stilrent i udseende og overrumpler ikke vores lille stue. Min datter spiller på det hver eneste dag (det er hende som det er købt til) og det føles helt rigtigt at sidde ved.
Lyden kunne være en smule bedre, men for en begynder, med det første klaver i huset nogensinde, og til prisen kunne jeg dårligt være mere tilfreds. Mine varmeste anbefalinger!
Lyden kunne være en smule bedre, men for en begynder, med det første klaver i huset nogensinde, og til prisen kunne jeg dårligt være mere tilfreds. Mine varmeste anbefalinger!
1
0
Anmeld bedømmelse
TT
Bad midi driver
Piano works fine, but the midi function does not work at all. I you want to use the midi inside a DAW, I would suggest buying something else
1
0
Anmeld bedømmelse
L
Dejlig klaver
Dette klaver myder godt, lidt manglende på forskellige lyde, men ikke noget der betyder noget.
0
0
Anmeld bedømmelse