MF
Flot bænk, men støjende
Bænken er flot udført og ser godt ud, men den knirker og knirker og knirker.
Jeg har forsøgt med forskelligt spændings moment på benene, men det virker ikke til at løse problemet.
Når jeg/vi sidder stille på bænken er der ingen knirkelyde, men så snart man bevæger sig lidt ekstra, så bringer det minder om at krydse Atlanten i en gammel træskonnert.
Jeg har forsøgt med forskelligt spændings moment på benene, men det virker ikke til at løse problemet.
Når jeg/vi sidder stille på bænken er der ingen knirkelyde, men så snart man bevæger sig lidt ekstra, så bringer det minder om at krydse Atlanten i en gammel træskonnert.
0
0
Anmeld bedømmelse