l
Det værste udstyr jeg nogensinde har haft i hænderne
Blæseren larmer ukontrolleret vildt - Jeg ville bruge den som en lille monitor amp på scenen. Det ville jeg aldrig turde med den blæser larm. Lyden er kraftig nok.. Dog er lyden tynd og harch...
Efter min mening - ubrugelig forstærker... bare for billig
Efter min mening - ubrugelig forstærker... bare for billig
0
0
Anmeld bedømmelse