BM
Nem at justerer, sidder fint og er behagelig at have på.
Havde jeg da bare købt den for længe siden.
Den er meget nem at justerer, den sidder rigtig fint og er utrolig behagelig at have på. Selv i lang tid. Man kan helt glemme at den er der.
Bjørn
Den er meget nem at justerer, den sidder rigtig fint og er utrolig behagelig at have på. Selv i lang tid. Man kan helt glemme at den er der.
Bjørn
0
0
Anmeld bedømmelse
IC
God kvalitet, behagelig
Sidder passende på min fender. Dejlig behagelig at have på.
0
0
Anmeld bedømmelse