B
Jazzmaster tremolo
Som altid, så er Fenders produkter rigtig gode. Den her sidder lige i skabet.
EDIT:
Efter den succesen med den første, bestilte jeg en til, men QC lever IKKE op til forventningerne.
Jeg har fået den ombyttet tre gange fordi man ikke kunne bruge vibratoen. Til sidst måtte jeg have pengene tilbage.
Jeg har sat en uoriginal på guitaren, og den virker.
Højst irriterende.
EDIT:
Efter den succesen med den første, bestilte jeg en til, men QC lever IKKE op til forventningerne.
Jeg har fået den ombyttet tre gange fordi man ikke kunne bruge vibratoen. Til sidst måtte jeg have pengene tilbage.
Jeg har sat en uoriginal på guitaren, og den virker.
Højst irriterende.
0
0
Anmeld bedømmelse