SJ
En positiv overraskelse
Jeg bruger en akustisk bas ind imellem, men den nuværende er simpelthen for stort og uhandy skrummel. Denne lille bas fra Ibanez overrasker med en lav pris, en uventet rar lyd og en rigtig god mikrofon.
Bassen er meget let (og mindre end min western guitar) - og så har den en flot finish. Den kan jeg altså godt anbefale - og jeg kunne se på kassen, at bassen var blevet kontrolleret inden afsendelse - den slags sætter jeg stor pris på.
Bassen er meget let (og mindre end min western guitar) - og så har den en flot finish. Den kan jeg altså godt anbefale - og jeg kunne se på kassen, at bassen var blevet kontrolleret inden afsendelse - den slags sætter jeg stor pris på.
0
0
Anmeld bedømmelse