E
Ganske fint stativ til Saxofonen
Generelt et ganske udemærket lille stativ med fin stabilitet, som helt fint holder en saxofon. Kunne godt have ønsket mig at skumgummiet der hvor den holder saxofonen var af lidt bedre kvalitet, da det virker til at gnidre lidt meget rundt.
Ellers et ganske fint stativ.
Ellers et ganske fint stativ.
0
0
Anmeld bedømmelse