HW
Enkel og lækker 'No-Nonsens' Guitar-rem
Tyk (3-4 mm) kvalitets rem - 'No-Nonsense'/Det enkle Look ;)
Remmens kant føles indledningsvist lidt skarp mod din hals - har indtil nu brugt en bred nylonrem.
Jeg håber den manglende komfort aftager når emmen har været i brug noget tid, og derudover vil jeg forsøge at blødgøre den med læderfedt.
Remmens kant føles indledningsvist lidt skarp mod din hals - har indtil nu brugt en bred nylonrem.
Jeg håber den manglende komfort aftager når emmen har været i brug noget tid, og derudover vil jeg forsøge at blødgøre den med læderfedt.
0
0
Anmeld bedømmelse