N
Nu virker min Hi-Hat Controller igen.
Det er åbenbart et kendt problem ved det Roland El-trommesæt jeg har, at actuatoren i HH pedalen godt kan blive lidt for hård over tid og så er det altså nemt bare at skrue bagpladen af og skifte den ud med en ny.
0
0
Anmeld bedømmelse
EM
Must have
Har bestilt til reservedele. Men den er godt.
0
0
Anmeld bedømmelse