N
Gik i stykker alt for tidligt!
Var ellers ganske tilfreds med denne strømforsyning i et par år.
Jeg undrede mig i forvejen lidt over, at den skulle være så dyr! Men det var den eneste på markedet, der var kraftig nok, til at levere strøm til mine pedaler. Men at den så endda gik hurtigere i stykker end langt billigere foregående modeller, jeg har haft… utroligt. Bare en dyr omgang.
Nu er jeg nødt til at prøve Harley Benton 10AC-PRO i stedet. Forhåbentlig holder den også længere!
Jeg undrede mig i forvejen lidt over, at den skulle være så dyr! Men det var den eneste på markedet, der var kraftig nok, til at levere strøm til mine pedaler. Men at den så endda gik hurtigere i stykker end langt billigere foregående modeller, jeg har haft… utroligt. Bare en dyr omgang.
Nu er jeg nødt til at prøve Harley Benton 10AC-PRO i stedet. Forhåbentlig holder den også længere!
0
0
Anmeld bedømmelse