Mm
De er fede, giver en rund lyd.
De giver alle øst fabrikerede instrumenter nyt og bedre liv. Har sat dem i min squire standard strat og min ibanez am53 semi. Og er blevet en smule mere varm i hjertet når jeg spiller på dem.
Thomann bør seriøst overveje at udvide med flere muligheder her. Og lave forklaring/lydskema over de forskelige kondensator typer. Vil helt klart anbefale andre spirende såvel som øvede guitarrister at bevæge sig ind på det her område. Så svært er det heller ikke at lode. Ellers så start med at lode på de gamle stumper inden i loder på de nye så i får lidt føling med det. En rimlig lodestation med justerbar temp. Koster omkring 300 kr.
Thomann bør seriøst overveje at udvide med flere muligheder her. Og lave forklaring/lydskema over de forskelige kondensator typer. Vil helt klart anbefale andre spirende såvel som øvede guitarrister at bevæge sig ind på det her område. Så svært er det heller ikke at lode. Ellers så start med at lode på de gamle stumper inden i loder på de nye så i får lidt føling med det. En rimlig lodestation med justerbar temp. Koster omkring 300 kr.
1
0
Anmeld bedømmelse
T
Good and cheap
Better then no name capasitors
0
0
Anmeld bedømmelse
B
Glimrende
Jeg ved ikke om den er bedre end en Sprague Orange Drop, men den er god, og den er ikke umiddelbart dårligere.
0
0
Anmeld bedømmelse