RN
Lækker Kop
Fik denne kop gratis med i en ordre, og den skuffer ikke.
Kan både bruges til the og kaffe, sågar også vand, sodavand, saftevand og alle andre former for drikkeligt væske.
Koppen tager ikke noget væk fra smagen af min kaffe, så den må siges at være true bypass.
Koppen er enkel at bruge og egner sig derfor også til begyndere.
alt i alt en kop der gør lige det den skal!
Kan både bruges til the og kaffe, sågar også vand, sodavand, saftevand og alle andre former for drikkeligt væske.
Koppen tager ikke noget væk fra smagen af min kaffe, så den må siges at være true bypass.
Koppen er enkel at bruge og egner sig derfor også til begyndere.
alt i alt en kop der gør lige det den skal!
1
0
Anmeld bedømmelse
F
yndlings krus.
Fik dette krus med gratis i en ordre, og min 3 årige datter render nu rundt og spørger om jeg ikke skal drikke af mit Thoman Tasse. Dvs at jeg altid drikker kaffe af det krus, mest fordi det er sort og sort er sejt. Og så fordi jeg er Thomann Fanboy.
1
0
Anmeld bedømmelse
J
Dejlig overraskelse.
Tak for den dejlige Thomann kaffekop. Den kom straks i brug.
Jeg går ud fra, at jeg fik den fordi I havde overset en meddelelse på en bestilling, Den manglende ting kom dog frem samme dag. God service.
Jeg går ud fra, at jeg fik den fordi I havde overset en meddelelse på en bestilling, Den manglende ting kom dog frem samme dag. God service.
0
0
Anmeld bedømmelse
MM
Kaffen smager ekstra godt
Tåler opvaskemaskinen og ellers er der vel ikke så meget at sige om det.
0
0
Anmeld bedømmelse
MP
Skide fin kop
kan hvad en god kop skal kunne. Altid god at bruge om morgenen til kaffen!
0
0
Anmeld bedømmelse
OS
👍
Jeg bruger den hver dag 😊
0
0
Anmeld bedømmelse
r
Well thank you Thomann :D
Got this for free ! (with another buy)
Dont know why, but ... Well thank you Thomann :D
Dont know why, but ... Well thank you Thomann :D
0
0
Anmeld bedømmelse
F
Perfekt kop :)
Denne kop har en perfekt krumning, som understøtter oplevelsen af at nyde en god kop kaffe. Den dybe sorte farve, står i perfekt synergi med kaffens farvenuancer, og er en god indikator på om kaffen er sort nok.
Vurdering: Jeg har fået mig en ny yndlingskop!
Vurdering: Jeg har fået mig en ny yndlingskop!
0
0
Anmeld bedømmelse
J
Solid, lækker, og ligger godt i hånden.
Et godt krus til de lange aftener. Kunne dog godt være bare lige en tand større. Et få antal gode mundfulde også er det tilbage til kanden.
Der er ingen grund til at gå alt for dybt i detaljer, det er god kandidat til en som gerne vil have et krus som er trofast. Godt tilfreds!
Der er ingen grund til at gå alt for dybt i detaljer, det er god kandidat til en som gerne vil have et krus som er trofast. Godt tilfreds!
0
0
Anmeld bedømmelse
JJ
Det bliver jo ikke bedre
You can't improve perfection
0
0
Anmeld bedømmelse