A
Mit yndlings bækken i mit setup.
Fantastisk godt bækken med masser af lyd og klang.
Jeg har tæsket løs på det i snart et år og det viser ingen tegn på at revne eller lign.
Super godt china.
Jeg har tæsket løs på det i snart et år og det viser ingen tegn på at revne eller lign.
Super godt china.
0
0
Anmeld bedømmelse
H
Best china ever
For my taste its the Best china i
Have owned (some may disagree)
Have owned (some may disagree)
0
0
Anmeld bedømmelse