Med vores cookies ønsker vi at tilbyde dig den bedst mulige shoppingoplevelse med alt, hvad der hører til. Dette inkluderer for eksempel passende tilbud, personlige annoncer og gemte præferencer. Hvis du er okay med dette, skal du blot acceptere brugen af cookies til præferencer, statistik og markedsføring ved at klikke på "I orden!" (vis alle). Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage via cookie-indstillingerne (her)
Du skal være logget på, for at kunne vurdere et produkt.
BemærkVi tillader kun vores kunder, at afgive en vurdering af det udstyr de har købt hos os. Vi modtager ikke anmeldelser eller vurderinger af produkter fra tredje kilde.
Efter login finder du også i kundencenter under "vurderinger af produkt" alle artikler, som du kan afgive en vurdering af.
I bought the MIC300 to provide a Mic preamp for a Vocalist Live 3 whose pre-amp has failed. It works perfectly and has improved the sound as well given the tube gain. Thinking of getting a second to put between my Telecaster and Fender Champion 100 solid state amp to warm it up.
An amazingly affordable solution for tube saturation!
Jamie Alexander 24.05.2024
I use this as an insert on my live desks for a natural sounding overdrive, distortion, or tube saturation. It's a fantastic way to introduce some grit to vocals, snare drum, or anything you wish before running it through a nice reverb.
Je l'utilise avec un MicroFreak, la connexion en jack symétrique élimine tout bruit et en poussant le gain j'ai une distorsion très chaude si je veux.
J'ai été étonné, je pensais qu'il ne fallait l'utiliser qu'avec des micros, mais apparemment avec des instruments niveau ligne ça fonctionne très bien.
C'est une très bonne surprise, je pensais que ça allait être à peine utilisable vu qu'il y a beaucoup de préamplis à des prix très très intimidants.
Ich benutze es sowohl für meine alte Hammond C 3 als Preamp und Overdrive vor dem Trek II UC1A und damit in meine Leslies 122 und 770. Der PAD Schalter ist dabei Gold wert um den heißen Pegel der C3 etwas anzugleichen. Mit den beiden Reglern lässt sich dann der Sättigungsgrad der Röhre fein justieren ohne gleich eine kratzende Verzerrung zu generieren. Die Röhre werde ich versuchsweise noch durch andere Varianten austauschen. Aber die Originale macht schon einen prima Job.
Das Teil Funktioniert natürlich auch mit einem Yamaha YC beispielsweise. Behringer hat hier offensichtlich alles richtig gemacht.